bge0: watchdog timeout

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Sep 7 23:03:29 CEST 2010

On 7.9.2010, at 22:43, Dan Lukes wrote:

> Ale nektere veci proste stejne nejsou - treba "sdruzovani preruseni" - to jest - schopnost karty nevyvolavat preruseni pro kazdy dosly paket. Pokud tohle procesor karty neumi/nedela, pak bude vznikat preruseni pro kazdy paket, a obsluha preruseni je proste relativne narocna operace.

> [...]

Diky moc za tenhle vycet. O tyhle konkretni vlastnosti mi ani tak neslo, jako spis o to, jestli existuje nejaky seznam,
jake ruzne optiony existuji a co konkretne znamenaji. Ted uz mi nejde ani tak o ten muj konkretni problem jako spis o vzdelani :)

Treba z tohodle seznamu si myslim, ze nevyuziju nic krome ?XCSUM - a to dneska maji i ty levnejsi karty. Takze
nakonec se asi na to spekulovani vykaslu :)

Kazdopadne moc diky vsem za reakce.

M.