bge0: watchdog timeout

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Sep 7 23:32:04 CEST 2010

On 09/07/10 23:03, Miroslav Prýmek:

> Diky moc za tenhle vycet. O tyhle konkretni vlastnosti mi ani tak neslo, jako spis o to, jestli existuje nejaky seznam,
> jake ruzne optiony existuji a co konkretne znamenaji. Ted uz mi nejde ani tak o ten muj konkretni problem jako spis o vzdelani :)

Netusim, jestli nekde je prave takovy material.

Ale proto jsem prave mluvil o te potrebe rozumet Ethernetu (a sitovemu
stacku obecne) a praci s nim - protoze pak pro vetsinu tech zkratek
nepotrebujes ani koukat do zdrojaku ani kamkoliv jinam - staci rict,
kteremu technickemu pojmu odpovida ta-ktera zkratka.

Pak by totiz melo stacit, kdybych (treba) TSO rozklicoval jako "TCP
Segment Offload" a uz bys mel vedet o co jde - a kdyby nahodou jeste ne,
porad by to melo jit vysvetlit jednou vetou - a to "karte lze predat
cely segment, ona uz si z nej pakety nadela sama".

Ale to uz musis vedet co je segment, co je paket, jaek jsou vztahy mezi
nimi ...

Co ty potrebujes je - rozklicovat zkratky. Pak uz bud' budes vedet, nebu
budes hleadt co znamenaji ty konkretni technicke terminy. To nebude v
jednom dokumentu, ale urcite to nekde najdes.

> Treba z tohodle seznamu si myslim, ze nevyuziju nic krome ?XCSUM - a to dneska maji i ty levnejsi karty.

Mozna z toho neco zasadniho vypadlo - neni pravda, ze kazda
pojmenovatelna vlastnost karty ma svuj protejsek  nejakem takovem
viditelnem flagu. To plati jen o takovych, o kterych se musi (nebo by
bylo pekne, kdyby mohl) dozvedet software na vyssich vrstvach. Ale mohou
zde byt funkce majici zasadni vliv na vykon karty, ktere jsou ciste
hardwarove interni a nejsou nijak navenek anouncovany. Treba jiz zmineny
interrupt coalescing.

Tohle je treba zrovna vec, ktera ma na vlastnosti karty viditelny vliv
(zejmena pri utcitych typech provozu) a v tech optionech ji nenajdes.

					Dan

http://publib.boulder.ibm.com/infocenter/aix/v6r1/topic/com.ibm.aix.prftungd/doc/prftungd/interrupt_coal.htm

http://publib.boulder.ibm.com/infocenter/aix/v6r1/topic/com.ibm.aix.prftungd/doc/prftungd/tcp_large_send_offload.htm