bge0: watchdog timeout

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Sep 7 18:12:47 CEST 2010

On 7.9.2010, at 15:54, Miroslav Lachman wrote:

> Urcite se pri tech stiznostech na starsich radach jednalo o tu samou sitovku? Ze je to bge jeste neznamena, ze je to stejny chip (BCM5722) a on je tohle vic problem konkretni sitovky, nez toho driveru obecne.

Nee. Nasel jsem ruzny stiznosti na tenhle problem dokonce i s ruznymi drivery. Spolecny jmenovatel byl spis,
ze se to nepodarilo vyresit :) ... vlastne:  :(

> Ja mel watchdog timeout problem s bge na 6.0 u serveru IBM x336 a problem byl vyresen asi mesic po releasu, takze pomohl upgrade na STABLE a nasledne na 6.1, ale to uz je radu let zpatky a od te doby jsem s bge na x336 ani jinych serverech s jinymi chipy Broadcomu tenhle problem nevidel.

Ja jsem shodou okolnosti ted resil problem s Broadcomem na notebooku Toshiba, kde se to ve Windowsech (!)
chovalo naprosto priserne (nejspis HW zavada).

Nejsou ty Broadcomy nejaky nespolehlivy? Nevyplati se jim radeji vyhnout ve prospech treba Intelu?

> Maximalne tak zkusit zkompilovat bge z CURRENT, jestli tam neni uz nejaka oprava pro chybu, kterou nekdo zatahnul do 8.x. Par veci okolo bge se resilo v current/stable/net mailinglistech, ale co jsem to v rychlosti projel, ani jednou se nejednalo o BCM5722.

Bohuzel to je produkcni server a nemam druhy stejny kus na laborovani, takze pokusy neprichazi
v uvahu - pridat tam kartu a na tuhle zapomenout je podstatne schudnejsi reseni...

BTW, v cem vlastne konkretne tenhle problem vezi? Z te hlasky nejak nejsem moudry...

diky!

Mirek