bge0: watchdog timeout

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Sep 7 18:05:56 CEST 2010

On 7.9.2010, at 14:35, Filip Huška wrote:

> Zdravim, potvrzuji problem, delalo mi to na FBSD na 7.3, 8.0 i 8.1 ...
> vyreseno vymenou serveru za novy :-/ Na strary sel na nej linux ... ten to nedela.
> Reseni jsem nenalezl.

Diky i za tuhle blbou zpravu.

Zajimavy je, ze me to na 7.x jelo uplne bez problemu - a taky se tam delaly zalohy
v radu malych desitek gigabajtu...

> Zajimave ovsem bylo, ze cerstve po restartu to tak 15 minut chodilo skvele.
> Pak v ruznych casech vypadky od 1 do 4 vterin nahodne. Cim dele stroj bezel, tim castejsi.
> f.

Tak to jsem nepozoroval. Vsiml jsem si toho az kdyz se pustilo zalohovani,
takze bych rekl, ze to souviselo spis se zvysenym provozem nez s casem.

Nicmene teda asi budu resit, jakou sitovku tam dat. Ta, co jsem tam
narychlo dal ted je:

em0 na pci0:9:0:0:	class=0x020000 card=0xa01f8086 chip=0x10d38086 rev=0x00 hdr=0x00
    vendor     = 'Intel Corporation'
    device     = 'Intel 82574L Gigabit Ethernet Controller (82574L)'

options=219b<RXCSUM,TXCSUM,VLAN_MTU,VLAN_HWTAGGING,VLAN_HWCSUM,TSO4,WOL_MAGIC>

...a podle naivnich testu prenosove rychlosti, co jsem narychlo delal, mi pripadala
fungovat docela obstojne, i kdyz to je "desktopova" rada (myslim, ze konkretne
tohle provedeni: http://sitove-karty.heureka.cz/intel-expi9301ct/ ).

Myslite, ze clovek neco vyznamnyho ziska, kdyz tam da podobnou kartu ze serverove
rady? (neco na zpusob http://www.alza.cz/sitova-karta-intel-pro-1000-pt-server-adapter-pci-e-x1-d65224.htm
- cca 3x drazsi)

Nejkritictejsi a nejvic "online" vec, co tam bezi, je samba PDC s cestovnimi profily
a nejakymi sdilenimi. Pro ostatni sluzby vykon neni kriticky (smtp, imap, proxy, dns apod.).
Stroj ma CPU vytizeni stabilne v radu jednotek procent.

predem diky za nazory

Mirek