bge0: watchdog timeout

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Sep 7 15:54:57 CEST 2010

Filip Huška wrote:
> Zdravim, potvrzuji problem, delalo mi to na FBSD na 7.3, 8.0 i 8.1 ...
> vyreseno vymenou serveru za novy :-/ Na strary sel na nej linux ... ten to nedela.
> Reseni jsem nenalezl. Zajimave ovsem bylo, ze cerstve po restartu to tak 15 minut chodilo skvele.
> Pak v ruznych casech vypadky od 1 do 4 vterin nahodne. Cim dele stroj bezel, tim castejsi.

Ze by to delalo na 8.0 nebo 8.1 bych chapal, tu jsem tam nezkousel, ale
jinak mi tu na ML 110 G5 bezela 7.2 bez problemu a hlavne nekolik mesicu
bez problemu bezi 7.3-RELEASE-p1, ani jeden watchdog timeout jsem tam za
tu dobu nevidel. Pritom se tam v noci zalohuji data z nekolika dalsich
stroju, takze v te dobe ma sitovka docela na pilno.

Urcite se pri tech stiznostech na starsich radach jednalo o tu samou
sitovku? Ze je to bge jeste neznamena, ze je to stejny chip (BCM5722) a
on je tohle vic problem konkretni sitovky, nez toho driveru obecne. Ja
mel watchdog timeout problem s bge na 6.0 u serveru IBM x336 a problem
byl vyresen asi mesic po releasu, takze pomohl upgrade na STABLE a
nasledne na 6.1, ale to uz je radu let zpatky a od te doby jsem s bge na
x336 ani jinych serverech s jinymi chipy Broadcomu tenhle problem nevidel.

Maximalne tak zkusit zkompilovat bge z CURRENT, jestli tam neni uz
nejaka oprava pro chybu, kterou nekdo zatahnul do 8.x. Par veci okolo
bge se resilo v current/stable/net mailinglistech, ale co jsem to v
rychlosti projel, ani jednou se nejednalo o BCM5722.

Mirek