bge0: watchdog timeout

Filip Huška filip.huska at coolhousing.net
Tue Sep 7 14:35:02 CEST 2010

Zdravim, potvrzuji problem, delalo mi to na FBSD na 7.3, 8.0 i 8.1 ...
vyreseno vymenou serveru za novy :-/ Na strary sel na nej linux ... ten to nedela.
Reseni jsem nenalezl. Zajimave ovsem bylo, ze cerstve po restartu to tak 15 minut chodilo skvele.
Pak v ruznych casech vypadky od 1 do 4 vterin nahodne. Cim dele stroj bezel, tim castejsi.
f.