VSFTPD se nespustí po startu

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Tue Jun 1 07:57:35 CEST 2010

> Navíc bych potřeboval nějak nastavit, aby mi fungoval pouze pro jednoho
> lokálního uživatele a žádného jiného. Pomocí voleb userlist_deny a
> userlist_enable jsem toho snadno dosáhl, ale to bylo v Xubuntu, tady ve
> FreeBSD mi to nějak nefunguje, všichni lokální uživatelé se pořád
> přihlašují.

muzes zkusit ftp demona, ktery je primo v systemu - soubory
/etc/ftupsers a /etc/ftpchroot. Spousteni je snadne, do rc.conf pridej
ftpd_enable="YES" a spust /etc/rc.d/ftpd start. Dalsi moznosti je
spoustet demona pres inetd.

Ten chroot funguje paradne, jen do ftpusers musis vyjmenovat vsechny
uzivatele, ktere nechces aby se prihlasovali.

PM

--
# Petr Macek