VSFTPD se nespustí po startu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon May 31 22:44:26 CEST 2010

On 05/31/10 21:52, Roman Nádhera:
> nainstaloval jsem vsftpd a mám problém, že se mi nechce sám po startu
> spustit. V rc.conf mám vsftpd_enable=YES, ale stejně se nespustí. Když
> jej spustím ručně (v konfigu je background a listen) tak naběhne a funguje.

Rucne. Ale jak - rucne ? Jestli myslis "rucne spustim binar daemona" tak
to je dobry test, ale hned dalsi samozrejmy krok je "spustit rucne,
nicmene, pomoci toho rc.d scriptu". A tam's to spoustel s jakym
parametrem ? Co to napise na obrazovku terminalu odkud's to zpoustel a
co na konsoli ? Co do /var/log/messages ? Co do LOGu kam mas nasmerovane
hlasky tohoto daemona ?

Zmeni se neco, kdyz to misto 'start' spustis s 'forcestart' ?