VSFTPD se nespustí po startu

Roman Nádhera roman at nadhera.name
Mon May 31 21:52:58 CEST 2010

Dobrý den,

nainstaloval jsem vsftpd a mám problém, že se mi nechce sám po startu
spustit. V rc.conf mám vsftpd_enable=YES, ale stejně se nespustí. Když
jej spustím ručně (v konfigu je background a listen) tak naběhne a funguje.
Co s tím?
Navíc bych potřeboval nějak nastavit, aby mi fungoval pouze pro jednoho
lokálního uživatele a žádného jiného. Pomocí voleb userlist_deny a
userlist_enable jsem toho snadno dosáhl, ale to bylo v Xubuntu, tady ve
FreeBSD mi to nějak nefunguje, všichni lokální uživatelé se pořád
přihlašují.

Roman Nádhera