Users-l Digest, Vol 83, Issue 15 Klavesa DEL

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu May 27 16:30:10 CEST 2010

On 05/27/10 09:27, Nádhera Roman:
> Aha, tak dobre, ja se vyjadril nepresne a navic tahle konference neumi
> UTF-8.

A tohleto si prectu v mailu, ktery v UTF8 je ...

Rad si necham predvest, jak takovy v UTF8 psany email ctes pomoci PINE v
textovem rezimu prikazove radky. Cimz nerikam, ze to nejde - jen by me
proste zajimalo, kolik z tech zastancu nepostradatelnosti diakritiky v
emailech system dokaze do tohoto rezimu nakonfigurovat.

Nicmene, ukolem moderatora neni startovat plamenne hadky. Omezim se na
odkaz na treti bod pravidel:
http://www.freebsd.cz/cs/CZ/users-l.html#rules

Yo.