Jak spustit program ve skriptu

Nádhera Roman roman at nadhera.name
Thu May 27 14:09:08 CEST 2010

Dobrý den,
mám poněkud začátečnickou otázku:
Jak spustit program ve skriptu?

Mám skript, který když spustím ručně, tj. z příkazového řádku, tak
normálně funguje.
Když jej však nechám spustit pomocí cron, tak se neprovede a do lokální
pošty přibude zpráva, že nebylo možno  nalézt programy healthdc a sendEmail.
Oba programy jsou právě použity v onon skriptu.
Jsou zadány včetně plné cesty.
Ten skript vypadá takto:

#!/bin/sh
#

/usr/local/bin/healthdc -H 127.0.0.1 > health.html

/usr/local/bin/sendEmail -t xxxxxxx na xxxxxx.cz   \
          -u "toaster computer health"         \
          -m "Temperature in the box"         \
          -s 192.168.1.1                     \
          -f xxxxx.xxxxxxx na xxxxxx.cz        \
          -a health.html

Koukal jsem se na jiné skripty například v /etc/rc.d ale nijak z toho
nejsem moudrý.

Roman Nádhera