pomoc se scriptem- jak smazat nejstarsich x mega dat

Jarda jaroslav.votruba at dvorec.eu
Sun May 16 17:06:59 CEST 2010

zdar
jak jsem resil problemy s kamerou a ukladanim na server, tak to melo
nejakou souvislost s pure ftp. Jen sem nezjistil jakou. Nainstaloval
jsem tede proftp a vse chodi jak ma. Mam ale problem , jak mazat stara
data. Napisu si script, kde budu kontrolovat velikost slozky a pokud
dosahne urcite velikosti, tak by to melo smaznout dejme tomu nejstarsich
10MB dat. Prvni cas je jednoducha, ale nevim jak na tu druhou. Poradte
mi prosim.
Dik Jarda