apache mod mod_dir.c

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sun May 2 21:49:46 CEST 2010

Jarda wrote:

> posilam trochu energie pro kouli.
>
> v logu je toto, nemoh jsem to najít, tak jsem se musel podivat do
> starejch poznamek
>
> No such file or directory: Failed to enable the 'httpready' Accept
> Filter [Sun Sep 03 02:07:29 2006] [warn] (2)No such file or directory:
> Failed to enable the 'httpready' Accept Filter

A skutecne se tam tahle chyba objevuje pri startu? Nebo jen pri graceful
reloadu?
Ja mam na vsech serverech ony potrebne moduly natazeny (pres
loader.conf) a tato chyba se mi objevuje pri kazdem reloadu (ale ne pri
startu). Uz ji ignoruji, protoze je to starodavny bug, ktery byl
mnohokrat nahlasen primo v trackeru Apache, ale evidentne nikdy nebyl
uplne vyresen.

Mirek