OT php 5.3.2

Vilém Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Tue Apr 13 09:05:39 CEST 2010

Dne 12.4.2010 14:51, Dan Lukes napsal(a):
> On 04/12/10 14:30, Vilém Kebrt:
>
> "make reinstall" to znovu neprelozi, jen znovu nainstaluje to, co bylo
> jiz drive (chybne) prelozeno, ne ?
>
> Navic bys mel zajistit, abys "balicek po balicku" postupoval spravne
> od nizsich pater zavislostniho stromu k jeho korenum. Coz musi byt
> hnusna prace. Muzes to zkusit vzit abecedne, ale to trochu riskujes.
no prelozi to znovu jelikoz ja automaticky jsem zvyklej po make install
flaknout make clean :P
a jedu to od "nizsich" zavislosti...nejprve zaklad a pak postupne
navazujici zbytek aby si to jo sedlo...
Vetsinou staci hodit reinstall u php a php-extension a jelikoz mam fsade
prazdno (po make clean) tak se automaticky prekopou i
zavislosti...(aspon u php to funguje pomerne spolehlive).
vilem