OT php 5.3.2

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 12 14:51:30 CEST 2010

On 04/12/10 14:30, Vilém Kebrt:
> Ja nejsem takovej fajnsmekr jako Dan abych rekompiloval stylem
> "nainstaluj znova", to to radsi jedu balik po baliku pres make reinstall
> a ono si to vetsinou sedne...

"make reinstall" to znovu neprelozi, jen znovu nainstaluje to, co bylo
jiz drive (chybne) prelozeno, ne ?

Navic bys mel zajistit, abys "balicek po balicku" postupoval spravne od
nizsich pater zavislostniho stromu k jeho korenum. Coz musi byt hnusna
prace. Muzes to zkusit vzit abecedne, ale to trochu riskujes.

Jinak ja ale mluvil o "portupgrade -af" coz je balik po balicku
make clean all deinstall install clean
(zjednodusene popsano tedy ten tvuj reinstall - akorat se to navic znovu
zkompiluje, coz stejne potrebujeme a balicky se vezmou ve spravnem
poradi coz prinejmensim neuskodi)

Je pravda, ze me se to rozhodnuti "preinstalovat vsechny" dela snadneji
- uz jsem tu rikal, ze mam vlastni repository, kde jsem si z tech portu
co nekde pouzivam packages nadelal sam (navic s temi optiony, ktere
potrebuju ja a ne s defaulty), takze kdyz si tam nekdy nejakou
takovouhle nekonzistenci spacham (coz se pres vsechna opatreni, ktera
proti tomu mam zavedena obcas stane) tak nejprve kompletne prelozim toto
repository (nemuzu si tu nekonzistenci dovolit zavlect i na jeste
nepostizene stroje) - a na opravovanych postizenych strojich uz se
nepreklada, tam se dela jen portupgrade -faPP