OT php 5.3.2 - vyriesene

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Mon Apr 12 22:59:22 CEST 2010

 >> portupgrade -f php\* apache\*
 >  ^-- Nie to toto prilis "male"?

	Male, ale dostacujuce. Pomohlo mi to na vsetkych serveroch so
zachovanim php verzie 5.3.2 (apac nabieha, phpmyadmin funguje...)

Dňa 12.4.2010 16:10, Miroslav Lachman  wrote / napísal(a):
 > Pro downgrade je vhodne pouzit bud portdowngrade nebo porteasy (ports-
 > mgmt/porteasy).

	Na serveri, kde som potreboval previest downgrade kvoli ZendOptimizeru,
som si vyskusal portdowngrade. Je to fajn nastroj, akurat ak mate
ssh-cko nastavene na inom porte je potrebne na to nezabudnut to poprve a
podruhe, mensi zadrhel je pri portoch, ktore v strukture stromu
neexistuju (napriklad devel/php5-pcre, devel/php5-spl...)... ale to uz
bolo minimum stiahnut si odpovedajuce subory z CVS a vytvorit v
strukture portov adresare...
	Som si narobil galibu, mysliac si, ze prechod z 5.2.X na 5.3.X bude
mensie zlo, nez prechod z 4.4.X na 5.2.x

Vdaka vsetkym za cenne rady ;)
--
LuMaX