Boot environment

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 31 16:09:20 CEST 2010

On 03/31/10 15:53, Dušátko Jan:

> Staci mi mit druhou partition jako zalozni. Tedy, budu startovat z jedne,
> druha bude pouzita pouze v pripade vypadku.

No a jak se to bude chovat podle meho popisu ? Pri startu zavadec
prehodi flag "aktivni" na "druhou". Ale system, pote, co se rozjede,
provede druhe prepnuti, takze to zase bude cele v puvodnim stavu a pri
pristim startu system nastartuje ze (stale stejne) partition.

Jen v pripade, ze by OS nenabehl a druhe prehozeni neprovedl by se
pristi start odehral z druhe partition ...

> Otazkou je jak je od sebe navzajem pro boot manager rozlisit

Kdyz ja mam dojem, ze je rozlisovat nepotrebuju.

> jak a co zapsat na takovy fs.

To jsem myslel, ze je jasne - funkcne identickou kopii te partition,
kterou chces takto zalohovat.