Boot environment

Dušátko Jan jan at dusatko.org
Wed Mar 31 15:53:48 CEST 2010

> Takze potrebujes druhy system na druhe partition.
Ano
> Pokud myslis IPMI, tak interakci s tim implementuje stejnojmenny modul
> -
> a ano, tim, ze se modul rozjede dava BMC mj. signal, ze OS bezi.
Diky, overim a odzkousim
> daneho
>
> Tak ten si budes muset pravdepodobne napsat, nicmene, jevi se mi to byt
> spis trivialni uprava - proste potrebujes pri kazdem bootu prehodit
> flag
> "aktivni partition" na tu druhou nez ze ktere prave startujes. TIm pri
> kazdem startu budes startovat z jine partition. Pokud se uspesne
> rozjedes vratis uz prostredky OS flag zase zpet, takze priste budes
> startovat ze stejne ...
Staci mi mit druhou partition jako zalozni. Tedy, budu startovat z jedne,
druha bude pouzita pouze v pripade vypadku. V pripade upgrade bych to rad
prepnul na druhou a pouzival do dalsiho prepnuti tu. Otazkou je jak je
od sebe navzajem pro boot manager rozlisit, jak a co zapsat na takovy fs.

Honza