3G modem Huawei E160E

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Mar 18 11:20:45 CET 2010

Dan Lukes wrote (2010/03/17):
> Tam kde ano, tam se nedokazu obejit bez lidskeho zasahu v pripade
> problemu. U zalohy pres GSM/GPRS site se to vyresit dalo - pouzil se
> Siemens modul pripojeny pres seriak, ktery, krome toho, ze se zdaleka
> tak casto nezadiral jako to delaji lacine USB modemy mel vyhodu v tom,
> ze kdyz spadlo spojeni, vzdy se slo dostat do prikazoveho rezimu - a tam
> slo vydat prikaz pro vypnuti. Modem se vypnul, po par vterinach sam
> zapnul a bylo to.

Se Siemens ES75 vs. Huawei E160 jednu drobnou zkusenost se stabilitou mam:
Huawei na druhy seriovy port posila nejaka asi debugovaci data, a pokud se
tento port ignoruje a nevycita, tak se cela komunikace po jiste dobe
zasekne. Resenim je bud mit aplikaci na prvnim portu a jednou za cas
vycist data z druheho portu, nebo jeste lepe aplikaci povesit na druhy
port - aplikace ale musi umet ty hlasky ignorovat. Prvni reseni mi ke
stabilite pomohlo jen castecne, druhe reseni po drobne uprave gammu se
ukazalo jako pomerne hodne spolehlive.

Je mozne, ze se tato vlastnot dotyka i ostatnich USB dual port modulu.