3G modem Huawei E160E

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 17 23:47:56 CET 2010

On 03/17/10 21:12, Zbyněk Burget:

> ...a pouzivas nekde pripojeni pres nejaky USB modem?

Tam kde ano, tam se nedokazu obejit bez lidskeho zasahu v pripade
problemu. U zalohy pres GSM/GPRS site se to vyresit dalo - pouzil se
Siemens modul pripojeny pres seriak, ktery, krome toho, ze se zdaleka
tak casto nezadiral jako to delaji lacine USB modemy mel vyhodu v tom,
ze kdyz spadlo spojeni, vzdy se slo dostat do prikazoveho rezimu - a tam
slo vydat prikaz pro vypnuti. Modem se vypnul, po par vterinach sam
zapnul a bylo to.

> Otazka je mirena
> tak, jestli muzu spolehat na to, ze po startu systemu vytoci spojeni a
> bude to fungovat - pripadne pri nejake nahodne ztrate spojeni dojde k
> reconnectu (pokud se tohle da nastavit, jak toho docilit).

Jakmile ten modem jednou prejde do datoveho rezimu, uz se z nej nikdy
nevrati do prikazoveho - a to ani restartem pocitace. Musi ho nekdo
dojit vypnout a zapnout. Niceho lepsiho jsem nedosahl.