3G modem Huawei E160E

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Wed Mar 17 21:12:02 CET 2010

Dne 17.3.2010 17:10, Dan Lukes napsal(a):

> Abych pravdu rekl, me se obvykle nepodarilo ani zavesit. Ale nedivil bych
> se, kdyby drobne odlisnosti souvisely s verzi firmware v zarizeni.

> Jestli ano, tak ja ho pro USB neznam.

Aha :-(
...a pouzivas nekde pripojeni pres nejaky USB modem? Otazka je mirena
tak, jestli muzu spolehat na to, ze po startu systemu vytoci spojeni a
bude to fungovat - pripadne pri nejake nahodne ztrate spojeni dojde k
reconnectu (pokud se tohle da nastavit, jak toho docilit).
A nebo tudy cesta nevede a bude potreba jako meziclanek pouzit nejaky
"uzasny" router, ktery se s tim huawei bude umet domluvit...

Nepotrebuju ten modem vytacet nekolikrat dokola - potrebuju, aby po
startu systemu doslo ke spojeni a to drzelo po dobu, nez se to vypne.

Zbynek