3G modem Huawei E160E

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Thu Mar 18 17:59:32 CET 2010

Dne 18.3.2010 11:20, Rudolf Cejka napsal(a):
> Huawei na druhy seriovy port posila nejaka asi debugovaci data, a pokud se

Jo, to jsem si vsimlv terminalu, jen taky netusim, co to tam posilalo.
Tak jsem to (blbec) vyhodnotil tak, ze tenhle port nebude dobre pouzivat :-)

> tento port ignoruje a nevycita, tak se cela komunikace po jiste dobe
> zasekne. Resenim je bud mit aplikaci na prvnim portu a jednou za cas
> vycist data z druheho portu, nebo jeste lepe aplikaci povesit na druhy
> port - aplikace ale musi umet ty hlasky ignorovat. Prvni reseni mi ke
> stabilite pomohlo jen castecne, druhe reseni po drobne uprave gammu se
> ukazalo jako pomerne hodne spolehlive.

Tomuhle ale uz presne nerozumim. Potrebuju jednoduse "vytocit" spojeni
pomoci ppp a pokud mozno nejak zajistit, aby to spojeni porad zilo. V
pripade, ze spoj spadne, aby se spojeni znovu sestavilo.
Co tedy musim pro tohle udelat? Predpokladam, ze predstava, ze jen v
ppp.conf vymenim cuaU2.0 za cuaU2.1 je krapet naivni...

Zbynek