Rychly binarni diff

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Feb 17 20:34:14 CET 2010

On Wed, 17 Feb 2010, Dan Lukes wrote:

> No, ja myslim, ze dokonce i na te dnes jiz prekonane md5 je pravdepodobnost
> kolize natolik mala, ze ji lze bezpecne zanedbat.

	zdar, uz jen akademicky - je prekonana co se tyce pouziti v
bezpecnostnich protokolech, tady nepredpokladame cileny utok, takze problemy
md5 jsou v nasem pripade irelevantni. A pokud je 128 bitu malo, tak SHA1 je
zhruba stejne rychla a ma 160 bitu. Ja na tyhle veci historicky pouzivam
md5, asi proto, ze je to rychlejsi napsat nez "sha1" :-) p.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz