Rychly binarni diff

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 17 20:23:11 CET 2010

On 02/17/10 19:58, Jozef Babjak:

Casove se tato metoda skutecne vyplati:

dd if=/dev/ad4 of=/dev/stdout bs=1m count=400 | md5
419430400 bytes transferred in 18.584731 secs (22568548 bytes/sec)

Takze spocitat u dvou soboru a porovnat - to mame cca 37 sec. Zatimco
paralerni cteni obou souboru trvalo 87sec

Zrychleni na cca dvojnasobek. A to jsem to delal na velmi nevykonnem
procesoru (VIA Esther processor 1200MHz)

>    ^-- Co mu sice spolahlivo identifikuje rozdielne subory, ale rovnake
> musi stale prehnat tym diffom, aby sa presvedcil, ze su skutocne
> rovnake.

No, ja myslim, ze dokonce i na te dnes jiz prekonane md5 je
pravdepodobnost kolize natolik mala, ze ji lze bezpecne zanedbat.

I kdyz - nevim co a proc se vlastne porovnava ...