Re: Rychly binarni diff

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Thu Feb 18 11:53:53 CET 2010

> Jestli je treba pri simultannim cteni tech dvou souboru neustale
> seekovat tak to zhruba odpovida. ZKusil jsme to na svem velmi nevykonnem
> domacim routeru. Cteni 800MB z disku sekvencne:
>
> To znamena, ze v druhem pripade trva precteni 400MB trinackrat dele nez
> v pripade prvnim a namerena rychlost se napadn eblozi tem 4MB/s, ktere
> skutecne vidis (mnou namerena rychlost je o neco vyssi - ale ja ta data
> navzajem neporovnavam).

To me dost prekvapilo, jak velky je v tom rozdil. Cekal bych ten rozdil mensi,
a proto jsem myslel, ze by za to mohla neoptimalizace diffu pro bin
porovnavani.

Jinak v pozdejsi diskuzi, ohledne vhodnosti MD5 pro ucel porovnaní,
tu parkrat zaznelo, ze se nevi o jaky jde druh dat.

Takze jen pro uplnost slo o kopie souboru z disku, ktery zacina zlobit.
Divneho chovani jsem si vsiml az po tom, co jsem provedl prvni kopii
a pozdejsi kopie byly pokusy z toho HDD zachranit, co se da. Proto
potrebuji tyto kopie porovnat a zjistit, co kde chybi, ci se ruzni.

Karel