dva interface do WAN

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 10 12:06:51 CET 2010

On 02/10/10 10:44, Radim Kolar:

> Provoz vlastniho AS je v pohode jen to nesmi byt v CR

Ja se snazil zjistit, proc vznika rozpor, kdyz ja si myslim, ze to je
pomerne netrivialni vec, kdezto ty naznacujes, ze to je jednoduche.

Ale ted uz je to jasne. To tvoje

> Provoz vlastniho AS je v pohode jen to nesmi byt v CR

zrejme znamena, ze ve skutecnosti neni moje presvedceni, "ze to jde, ale
neni to jednoduche" s tvym presvedcenim v zadnem podstatnem rozporu.

Takze neni co resit, slo o problem nejednoznacnosti komunikacniho protokolu.