dva interface do WAN

Filip Huska filip.huska at coolhousing.net
Sun Feb 7 01:18:19 CET 2010

> Jinymi slovy chces, aby odchozi interface byl zvolen podle zdrojove, nikoliv podle cilove adresy.
>
> Ale to by snad mela byt trivialni uloha pro ipfw:
>
> ipfw ... fwd <nexthop1> from <local1> to any out
> ipfw ... fwd <nexthop2> from <local2> to any out
>
> Dokonce staci jen jedno, pokud je jeden z nexthopN defaultni nexthop ...

A ja mel celou dobu za to, ze spojeni inicializuje server, ne klient a backup je spore pripojena linka - neco jako DUN, vysokonakladova. Pak se snazim udelat "cost" script na local pref. Zajimalo by me, jak by jste resili tohle bez pouziti dynamiky. Obzvlaste prehozeni trafficku zpet, tj. default routy. Ja treba tohle mam, 2 interfacy, 2 ruzne ASka. Ani od jednomu nemuzu dostat BGP, ze bych na druhy nasadil "horsi" default routu. A resit to na linkove vrstve je kravina. Udelat dynamiku bez dynamiky ;-)
f.