OT: je portscan metodou hackovania?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 28 13:56:02 CET 2010

On 01/28/10 12:11, Radek Tománek:
> To není dobré přirovnání. Můžu se v odpadcích hrabat klidně proto, že jsem
> houmelessák, nebo mě to ukájí nebo kvůli miliónu jiných důvodů a žádný z
> nich není "trestný".

Panove, ukonceme zde, prosim, tuto diskusi. Puvodni tazatel nerika, ze
na nej bylo podano trestni oznameni a ani jinak nenaznacoval, ze ho
zajima trestne-pravni otazka teto veci. Proste si pletes slusnost a
zakonnost. Nemusim porusit zakon a presto se mohu chovat nevhodne.

Pokud tedy byl uz puvodni dotaz off-topic, tak diskuse, kterou se prave
pokousis rozjet je nejen sama o sobe, off-topic, ale navic z cela od
veci s ohledem na nastoleny problem, ktery uz zde byl take off-topic.

A to uz je i na mou toleranci (nejenze, jsem tu v posledni dobe
pripustil nekolik OT diskusi, ale nekterych jsem se dokonce castecne
ucastnil) trochu moc.

> Omlouvám se všem, že reaguji takto OT na OT, ale dost mě iritují tyhle
> rádoby nepsaná pravidla nettiquety či čeho.

Tak zrovna tato konference se ridit pravidly slusnosti a ohleduplnosti
bude, bez ohledu na to, jak hodne te to irituje nebo ne.

Tim je toto tema v teto konferenci uzavreno.

	Howgh.