OT: SAMBA - prevod AD na sambu (LDAP) - shrnuti

Lukas Maly Iam at LukasMaly.NET
Wed Jan 13 09:44:00 CET 2010

Zdravim

Muzu jen potvrdit ze jsem si prez Vanoce testoval dane reseni Samba +
LDAP na FreeBSD8. Jen ve VirtualBoxu. Narazil jsem nekde u znameho na
problem ze Win7 nejdou pripojit k sambe na nejakem jeho openSuSE kde je
verze 3.0.x. Dle samba wiki je podpora pro danej OS od 3.3 a 3.4. Proto
jsem se tim zabyval.

To presny neni navod, jen muj soupis toho na cem to stoji.
http://blog.smejdil.cz/2009/12/samba-ldap-na-freebsd-8.html

Dale jsem narazil na podivne chovani WinXP cz a Win7 en co se profilu
tyce. Pripojil jsem WinXP do domeny a pak Win7, ale nepouzil se stejny
profil, ale u Win7 se sezalozil novy. Mozna je to dusledek odlisnych
lokalizaci, nebo se to tak proste chova ...

--
Lukas Maly <Iam na LukasMaly.NET>
LM.NET