OT: SAMBA - prevod AD na sambu (LDAP) - shrnuti

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Jan 13 09:19:57 CET 2010

> A dokonce i kdyby takovahle namitka nebyla relevantni - povesti, ktere
> nemam osobne overene, pravi, ze pokud je domenovym serverem stroj s
> Windows nebo Linuxem, pak to zdaleka tak dlouho netrva. Povesti rikaji,
> ze to je problem na *BSD souvisejici s konkretnim nastavenim sitoveho
> stacku, koluji desitky babskych rad, jak to prenastavit, aby byl problem
> eliminovan, ale zadny z postupu, ktery jsem vyzkousel vykon vyznamne
> nezvedl.

tak v mem pripade jsem nepotreboval zadne babske rady, minuly tyden jsem
tu sambu prevedl (skolni sit, asi 550 uzivatelksych kont) a prihlasovani
se dle uzivatelu dokonce zrychlilo (nejsou nove profily, zkopirovali
jsme puvodni). Novy server neni vykonostne o moc jiny nez puvodni
windows2003. Pouzivam sambu 3.3 (vzdy nejnovejsi verzi, ktera je v
portech). Bezi to na  8.0 amd64.

Nechci vyvolavat neajkou diskuzi, jen informovat, ze se samba na BSD
muze chovat velmi pekne :-)

PM
--
# Petr Macek