OT: SAMBA - prevod AD na sambu (LDAP) - shrnuti

Pavel Obr pavel at hotelovkatp.cz
Thu Jan 14 00:27:57 CET 2010

> Dale jsem narazil na podivne chovani WinXP cz a Win7 en co se profilu
> tyce. Pripojil jsem WinXP do domeny a pak Win7, ale nepouzil se stejny
> profil, ale u Win7 se sezalozil novy. Mozna je to dusledek odlisnych
> lokalizaci, nebo se to tak proste chova ...

Opravdu se to tak chová, někde v dokumentaci Samby se píše, že se
nedoporučuje používat mixované prostředí (různé verze Windows)
cestovními profily. Já jsem nějaký čas na škole používal mixované
profily Windows 2000 s Windows XP/samba+ldap+freebsd  a uspokojivě jsem
to "rozchodil" jen v prostředí s mandatorními profily. Vzhledem k tomu,
že profil Vist a Windows 7 je úplně jiný, tak to asi s nimi namixovat už
vůbec nepůjde (třeba jsou možné nějaké fígle s direktivou root preexec v
smb.conf - to však vařím z vody...).

Pavel