Re: Jaky FS na externi HDD

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Mon Jan 11 10:57:59 CET 2010

Nejprve dik za vase cenne zkusenosti.

> Pokud chces skutecne univerzalne pristupny filesystem, tak FAT32 se

Prave, ze v mym pripade mi FAT32 zrovna moc nevyhovuje. U nekterych
zaloh bych rad take zalohoval pomoci rsyncu i jednotlive (netarovane) soubory,
u kterych potrebuji zachovat pristupova prava. Proto se FAT32 chci vyhnout,
i kdyz vim, ze s nim dneska umi pracovat kde co. A pak samozrejme delkovy
limit na jeden soubor by mohl byt taky problem nebo prinejmensim potize navic
pri zalohovani.

> Nebo pouzit ext2, se kterym se da celkem dobre pracovat jak z FreeBSD,

Jake jsou s ext2 zkusenosti? Je prace s nim pod FreeBSD spolehliva?
Kdyby se s nim pod BSD pracovala pohodlne a spolehlive jako s UFS,
tak by to pro zalohy byla asi nejlepsi volba.

Karel