Jaky FS na externi HDD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Jan 9 00:56:24 CET 2010

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 01/08/10 15:55:

> Ty znas vyrobce disku, ktery by dnes nepouzival prepocet na ciste
> desitkove jednotky?

Neznam zadneho, ktery by to v poslednich dvaceti letech delal jinak.
Proto si nedovedu predstavit, ze by mohlo dojit k jakekoliv zamene na
tomto poli.

Ten "zakladni princip zameny" povazuju za zcela umele vytvoreny problem.
Neverim, ze existuje nekdo, kdo by vedel, ze existuje nejaka predpona Ki
a soucasne by nevedel, v jakem kontextu ma stare dobre 'k' jaky vyznam.

Nicmene, nechci tady nastartovat zadnou proKi versus protiKi hadku.

Me vubec nenapadlo, ze svoji poznamkou miris timto smerem. To bych
nereagoval ;-)

Takze to povazuj za nedorozumeni.

						Dan

P.S. Vite pri jake teplote se vari voda ? No preci o deset stupnu vyssi,
nez ma pravej uhel. ;-)