Jaky FS na externi HDD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 11 13:45:38 CET 2010

Kaminar napsal/wrote, On 01/11/10 10:57:
> Prave, ze v mym pripade mi FAT32 zrovna moc nevyhovuje. U nekterych
> zaloh bych rad take zalohoval pomoci rsyncu i jednotlive (netarovane)
> soubory,

Pokud ovsem chces nativne zalohovat soubory i s jejich vlastnostmi,
ktere jsou FS-type specificke, tak to budes proste muset zalohovat na
filesystem stejneho typu.

Takze jestli zalohujes z UFS, tak j eidealni volba zase UFS.

Ze UFS partition neuvidis na pripadnem jinem systemu, ktery UFS nema, je
fuk, protoze stejne bys na nej tyhle soubory neobnovoval ani z nej nove
nezalohoval.