Jaky FS na externi HDD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 8 15:18:09 CET 2010

Rudolf Cejka napsal/wrote, On 01/08/10 15:08:

> Ahoj, ja bych tam stejne jako Dan dal nejspis FAT32. Zvlast, pokud by
> kazda cela zaloha byla jen v jednom souboru.

No, to zas pozor na maximalni moznou velikost jednoho souboru. Na druhou
stranu, zrovna tohle u zalohovacich programu kriticky problem nebyva -
rozdelit zalohu, to ony vetsinou umi.

> Pro normalni diskove oddily, rekneme 5 GB a vice, bych dal obycejne
> FreeBSD nebo PC-BSD (to jsem jeste nezkousel). Pro miniinstalaci na
> stary 256 MB flash disk jsem venoval nejaky cas hratkam s NanoBSD,

Na 256 flash instaluju uplne normalni FreeBSD (nikoli vsak v maximalni
konfiguraci - vice viz NO_* promenne v make.conf)

A s troskou rucni prace ho dokazu dostat i na 128MB flashky. Ale rozdil
v cene 128 a 256 je dneska uz tak maly, ze ten zvyseny cas tomu venovany
se nevyplati.