Jaky FS na externi HDD

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Jan 8 15:08:41 CET 2010

Kaminar wrote (2010/01/08):
> Primarne pouzivam FreeBSD, ale setkavam se take s Linuxy
> a bohuzel trochu take i s Windowsy.

Ahoj, ja bych tam stejne jako Dan dal nejspis FAT32. Zvlast, pokud by
kazda cela zaloha byla jen v jednom souboru.

> Prvni oddil by byl aktivni, kde bych nainstaloval FBSD (asi FreeSBIE),

FreeSBIE bych tam nedaval - posledni verze 2.0.1 vysla uz temer pred
3 rokama a je odvozena z FreeBSD 6.2 a cely projekt vypada dost mrtvy.
Pro normalni diskove oddily, rekneme 5 GB a vice, bych dal obycejne
FreeBSD nebo PC-BSD (to jsem jeste nezkousel). Pro miniinstalaci na
stary 256 MB flash disk jsem venoval nejaky cas hratkam s NanoBSD,
novou verzi si snadno vyrobim sam, a pro rychle bootovani live FreeBSD
na dostatecne novych strojich se mi nejvic osvedcilo toto.