Axigen email server

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Mon Dec 14 20:47:16 CET 2009

Zbyněk Burget wrote:

> u mě si vyměň cyrus-imapd za courier-imap a používám to k plné
> spokojenosti. S tímto řešením jsem zatím nenarazil na žádného
> poštovního klienta, který by s tím měl problém.

Courier je sice fajn, ale dost nesetrny k I/O. Ak mam odporucit, dovecot
je zrejme cesta najschodnejsia. Poskytuje vsetko a este aj nieco naviac :-)

Napriklad, poskytuje SASL informacie pre Postfix, poskytuje IMAP, POP3,
SSL/TLS, Sieve, skriptovanie... Je solidne rychly, bezpecny...

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury (dot) sk              |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail