Axigen email server

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Dec 14 19:21:38 CET 2009

Pavel Obr napsal(a):
> Po léta používám kombinaci freebsd, cyrus-imapd, postfix, openldap +
> Squirrelmail, Thunderbird nebo Outlook. Tohle řešení má problémy s

u mě si vyměň cyrus-imapd za courier-imap a používám to k plné
spokojenosti. S tímto řešením jsem zatím nenarazil na žádného poštovního
klienta, který by s tím měl problém.

> of date". Když zapomenu na tyto problémy, tak je dosavadní řešení
> bezproblémové, nicméně rád bych se posunul dále...

Když je to bezproblémové, tak proč se někam chceš posouvat? Pokud ti tam
chybí nějaká feature, tak bych pohledal, jestli neexistuje jednoduché
rozšíření stávajícího řešení...

Zbyněk