Axigen email server

Radomír Tománek rtomanek at epark.cz
Mon Dec 14 18:17:03 CET 2009

Ahoj,
Já jsem ho kdysi dávno krátce zkoušel a měl nějaké problémy s češtinem a byl takovej celkově nedodělanej. Ale už to bude dobrý 4 roky, možná dýl. Support byl v češtině, maník se ozýval mailem celkem v pohodě do 24 hodin. Webový rozhraní ale vypadlo celkem dobře a myslím, že za tu dobu s tím pohli. Tuším, že to dělají nějací Rumuni, nebo tak něco.
Jinak moc nerozumím proč chceš jít do tohodle, když máte jako škola Exchange za "pusu" a zrovna tak za slušnej peníz KMS nebo Meraka. Ale to už sem nepatří, když tak se ozvi soukromě.

RaT