Axigen email server

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Mon Dec 14 12:38:03 CET 2009

my jsme presli puvodne na gmail na vlasni domene (behalo to u googlu)
a diky nespolehlivosti (99,9 dostupnost to nemelo ani nahodou) pak
premigrovali na lotuslive.com, ktere nabizi mnohem vetsi portfolio
sluzeb a jsme s lotuslive maximalne spokojeni. Nemelo to ani jeden
vypadek. Navic ten imap pristup na gmail dost blbnul a byl pro nas
prakticky nepouzitelny, protoze kdyz se tam pak vlezlo pres web tak to
bylo uplne rozvrtany - takze to chtelo pouzivat bud imap nebo web.

Ja bych osobne uz zadna reseni od malych firem nebral, v pripade
problemu je nejsou schopne vyresit, nemaji na to dostatek lidi,
znalosti nebo motivace (nevyplati se jim to). To je taky duvod proc
jsou prave tak levni. Jsou vyhodna jen do doby nez se objevi prvni
problem. Daji se tedy nasadit jen do oblasti kde vzasade nevadi, ze to
potencionalne muze mit nejake dlouhotrvajici problemy. To hostovane
reseni bych od nich nebral - nabizi jen 99.7 dostupnost, otazka jaka
bude realna a zda vubec budou mit nejake zalohy krome RAID5 pole.

Pokud to ma byt pro skolu a chcete neco jako exchange tak si kupte
rovnou exchange. Pro skolu je to levny a jsou na to siroce dostupna
skoleni pro uzivatele a podpora na kazdem rohu v cestine.