DELL PowerVault 745N a FreeBSD

Radomír Tománek rtomanek at epark.cz
Wed Dec 9 20:19:49 CET 2009

Ahoj, delly jsem už delší dobu neviděl, ale svýho času mívaly management
přímo v biosu řadiče. Tam by měl jít vypnout ten alarm a taky by ses měl
dozvědět který disk odešel, měl bys ho vyměnit a rebuildovat pole. Takže do
zkus restartnout, ve správným okamžiku stisknout CRTL-M (nebo tak nějak) a
mrkni se do konfigurace řadiče.
A jen tak na okraj viděl jsem maníka kterýmu Dell PE4300 pištěl na celej
úřad asi týden než s tím hodlal něco dělat. Konzola serveru byla plná hlášky
"controller battery failed" a maník se nevzrušoval...:o)
Jestli máš na řadiči baterku, možná si jen říká o replácnutí.

RaT