Zalozeni uzivatele s maildirem

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Thu Nov 19 12:01:46 CET 2009

On 19.11.2009, at 11:56, Dan Lukes wrote:

> Me by se nutnost davat pozor pri updatech OS nelibila natolik, ze bych spis sahnul po tomhle reseni.

Hlavne Martin nerekl, proc chce mit maildiry ausgerechnet ve /var/mail. Mel jsem za to, ze kdyz uz jsou
uzivatele v systemu (nejsou virtualni), je standardnim resenim ~/.Maildir

Takze nez psat demona, ktery hlida vytvareni uzivatelu by mozna stalo za to se zamyslet, jestli opravdu potrebuju
mit maildiry ve /var/mail... To ale musi Martin vedet sam.

M.