Zalozeni uzivatele s maildirem

Vladimír Benc v.benc at volny.cz
Thu Nov 19 12:21:39 CET 2009

Dne čtvrtek 19.listopadu 2009 12:01:46
Miroslav Prýmek <m.prymek na gmail.com> napsal(a):

> Hlavne Martin nerekl, proc chce mit maildiry ausgerechnet
> ve /var/mail. Mel jsem za to, ze kdyz uz jsou uzivatele v systemu
> (nejsou virtualni), je standardnim resenim ~/.Maildir

Já bych řekl, že jde o to je mít "na jednom místě". Mě tedy napadlo
trochu jiné řešení, které by snad splňovalo podmínky.

Původní problém je v tom, že se addduser'em vytvoří plain mbox soubor, s
kterým ale Postfix/Dovecot nepočítá a snaží se vytvořit maildir adresář
stejného jména. Proč se tedy na /var/mail nevykašlat a nasměrovat LDA na
třeba /var/maildir . Poté bude vše pohromadě a zároveň si maildiry bude
tvořit Postfix sám - pokud bude mít správně práva.

Vladimír Benc