Amavisd-new ve FreeBSD 8.0

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Thu Nov 12 17:10:33 CET 2009

Ahoj,
 ano je to skutecne amd64, to jsem zapomel jak spravne zduraznujete...
Co setyka te informace ze jsme kaskaderi...no tak trochu jsme, ale priznam
se ze na ty 8micce to bezi docela dobre...
kolega nechtel neco kupovat a ostatni virtualizacni zalezitosti byly dost
ubohy a nepouzitelny, at se to tyka vmware esxi, ci dalsich...zkousel jich
asi 5.
Server je sice main server v serverovne ale v tuhle chvili uz na nem bezi 12
virtualnich masin na ruzne ucely (jedna je CentOS linux, ostatni FreeBSD bud
7.2 nebo 8.0 rc2) a bezi to pomerne spolehlive...
Takze treba se ona kaskaderina vyplati :-D
Jinak dekuji, presne tohle byl ten problem(RAR)...priznam se ze MakeFile je
pro me malinko zahadou obcas, hledat IA32 jsem fakt nevedel a strycek google
mi nic nenapovedel...asi jsem se spatne ptal :-D
Diky za pomoc
        Vilem

S pozdravem
Vilem Kebrt