Amavisd-new ve FreeBSD 8.0

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Nov 12 11:30:28 CET 2009

Vilem Kebrt wrote:
> Ahoj vsem,
> reinstalovali jsme server na citrix Xenserver a v nem si vytvorili x
> virtualu pro FreeBSD.
> Na FreeBSD 7.2 to ma problemy s pristupama k diskum , proto jsme zacli
> nasazovat dulezite veci na 8.0 RC2 kde je prima podpora XENHVM do kernelu.
> A vznikla mi tu nasledujici situace:
> na FreeBSD 7.2 mam kompletne hotovej mailserver v konfiguraci
> Postfix/Amavis/Clam/Courier-Imap/Maildrop.
> Snazim se to kvuli diskovymu vykonu pretahnout na nove nainstalovanej
> virtual pod 8.0 RC2 ale pri instalaci Amavisd-New dostavam nasledujici
> [...]

Nasazovat dulezite veci na 8.0 a jeste do Xen virtualu... to asi zas tak
dulezite veci nebudou a nebo jste vazne kaskaderi.

[...]

>   make
> ===>   amavisd-new-2.6.4_2,1 requires 32-bit libraries installed under
> /usr/lib32.
> *** Error code 1
>
> Stop in /usr/ports/security/amavisd-new.
>
> Zajimave je ze ta sama verze amavisd-new jede na 7.2 naprosto bez problemu a
> hlavne ze nikde nemuzu najit proc by sakr to chtelo hledat /usr/lib32 a
> hlavne proc sakr to hazi portmanager jako IGNORE.
> Nejaky napad ?

Tady chybi taky jedna podstatna informace - system mas i386, nebo amd64?
Predpokladam, ze amd64, jinak by to nechtelo lib32, ale bylo by dobre
tohle zminit rovnou pri dotazu.

A pak uz se staci jen podivat do Makefile toho Amavisu a zjistit, ze
napriklad zavislost RAR vyzaduje lib32, takze pokud se Amavis instaluje
se zavislosti na RARu, tipuju, ze to je ten duvod:
.if defined(WITH_RAR)
IA32_BINARY_PORT=	yes

Hodne stesti s FreeBSD v Xenu.

Mirek