FreeBSD v Xenu [was: Amavisd-new ve FreeBSD 8.0]

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Nov 12 18:23:24 CET 2009

Vilem Kebrt wrote:
> Ahoj,
>   ano je to skutecne amd64, to jsem zapomel jak spravne zduraznujete...
> Co setyka te informace ze jsme kaskaderi...no tak trochu jsme, ale priznam
> se ze na ty 8micce to bezi docela dobre...
> kolega nechtel neco kupovat a ostatni virtualizacni zalezitosti byly dost
> ubohy a nepouzitelny, at se to tyka vmware esxi, ci dalsich...zkousel jich
> asi 5.

To me docela prekvapuje, protoze v ESXi uz jsem FreeBSD bezet videl, do
XenServeru ho dostat a premluvit bezet a nepadnout, to uz tak snadne
neni a ostatne mailinglist freebsd-xen@ je spis plny stiznosti, co kdy
komu spadlo, nebo se ani nepodarilo nainstalovat.

Nema kolega k dispozici nejaky souhrn tech informaci, co mu kde
nebezelo, nebo nevyhovovalo na ted vsech virtualizacnich technologiich?
Docela by me to zajimalo, co zkousel a s jakym vysledkem (klidne
soukrome, mimo konferenci)

Ale samozrejme i ten Xen obcas nekomu bezi... na hrani.
http://enmingteo.wordpress.com/2009/11/10/picture-tutorial-1-of-6-installing-freebsd-8-0-rc2-unix-amd64-as-a-hvm-domu-xen-3-5-unstable-pv-ops-dom0-kernel-2-6-30-rc3-tip/

A jak jsem obvykle docela nachylny k nasazovani novinek, tak 8.0 bych si
netroufnul nasadit, jelikoz s ni vidim porad jeste spoustu hlasenych
chyb a sam jsem videl, ze na identickem HW v nekterych benchmarcich
vykazovala horsi vysledky, nez 7.2.
Takze z 8.0 pouzivam akorat instalator, ktery ma opravenou chybu s
detekci USB klavesnice, ale instaluji s nim 7.2 amd64 ;o)

Mirek