Portupgrade a strom portu

Petr Rehor prehor at gmail.com
Sun Nov 8 19:44:31 CET 2009

2009/11/8 Miroslav Prýmek <m.prymek at gmail.com>:
> Cil:
> 1. strom portu s vlastnima upravama a par vlastnima portama
> 2. preklad probiha jenom na A (viz niz)
> 3. klienti (viz niz) stahuji jenom to, co nutne potrebuji
> 4. na klientech se pracuje s portupgrade uplne stejne jakoby meli kompletni
> strom, az na to, ze se   tam nepreklada

Zkousel jsem podobne reseni, jenom jsem chtel pouzit vyhradne cizi software
(zadne psani vlastnich skriptu, jsem liny :-):
- build stroj na kterem se prekladaji a vyrabeji balicky s anonymnim FTP
  s vypublikovanym /usr/ports
- v /usr/ports je potreba dodelat linky pub=>. FreeBSD=>. ports=>.
  (i386|amd64)=>. - podle platformy build stroje, klienti musi byt stejny
  packages-8.0-release=>packages packages-8-stable=>packages
- na klientskem stroji musi existovat /usr/ports, pouzivam portsnap a
  omezeni adresaru, ktere se aktualizuji v /etc/portsnap.conf (zabira
  do 100 MB ve /var/db/portsnap a do 600M v /usr/ports)
- env PACKAGEROOT=ftp://build.moje.dns pkg_add -r portupgrade
- env PACKAGEROOT=ftp://build.moje.dns portupgrade -PP <balicek>

P.