Portupgrade a strom portu

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Sun Nov 8 23:46:26 CET 2009

On 8.11.2009, at 19:44, Petr Rehor wrote:

> Zkousel jsem podobne reseni, jenom jsem chtel pouzit vyhradne cizi
> software
> (zadne psani vlastnich skriptu, jsem liny :-):

A jak to dopadlo? Pouzivate to nebo ne? Jake jsou/byly zkusenosti?

> [...]
>  s vypublikovanym /usr/ports
> - v /usr/ports je potreba dodelat linky pub=>. FreeBSD=>. ports=>.
>  (i386|amd64)=>. - podle platformy build stroje, klienti musi byt
> stejny
>  packages-8.0-release=>packages packages-8-stable=>packages
> - na klientskem stroji musi existovat /usr/ports, pouzivam portsnap a
>  omezeni adresaru, ktere se aktualizuji v /etc/portsnap.conf (zabira
>  do 100 MB ve /var/db/portsnap a do 600M v /usr/ports)
> - env PACKAGEROOT=ftp://build.moje.dns pkg_add -r portupgrade
> - env PACKAGEROOT=ftp://build.moje.dns portupgrade -PP <balicek>

Tohle je VYBORNEJ tip! Diky. Tim bych se mohl uplne zbavit NFS, coz
by mi docela zjednodusilo zivot. Vubec jsem si neuvedomil, ze takhle
to jde
taky! ...a zaroven mam jistotu, ze  omylem nenainstaluju nic, co by
nebylo
z me vlastni "repository" - super!

jeste jednou dik :)

mirek