Portupgrade a strom portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 8 10:28:05 CET 2009

Miroslav Prýmek wrote:

> Je. Ale to NFS je planovano pres Internet

Jak jinak, u NFS ;-)

> a straslive se tim pak zpomali jakakoliv operace s portupgrade

Ja to tak delam na desitkach stroju takze vim co znamena "straslive
zpomali". A nepripada mi to tak strasne aby me to donutilo ...

> tahaji se pres Internet jedny data mnohokrat - pri kazdym sahnuti na
> Makefile...

No, ono se na nej saha vseho vsudy jednou, tusim. Mozna dvakrat. A saha
se jen na Makefile od tech nekolika malo (v porovnani s uplnou sadou)
balicku, ktere mas nainstalovane. V tvem systemu budes muset prenest
Makefile vsechny - a nebo teda slozite resit ktere prenest.

Podle me nejvic zdrzuje prace s INDEXx/INDEXx.db - tak jestli to chces
zrychlit, tak prenes pouze ten a pouzivej pak lokalni kopii ...

> 2. synchronizovat vsechny potrebne Makefily (rsync)

Tomu nerozumim. Na NFS serveru to asi rsync nebude (proti cemu by jel ?)
a na klientovi s enesynchronizuje nic. K cemu tam ten rsync bude ?

> Spis jde o to, ze strom portu uplne zbytecne zabira cca 7krat vic mista
> nez by musel a 7krat vic dat je potreba synchronizovat

O tom klientskem pocitaci nemluvis urcite. Tam jen ten vzdalenej strom
pouze mountnutej a nic se nikam nesynchronizuje.

Takze ted mluvis o tom pocitaci co dela NFS server.

Ano, na serveru je skutecne cely strom a to opravdu znamena spoustu
adresaru a souboru, ktere ve skutecnosti nepotrebujes. Cely "prazdny"
strom ma 3.3GB. Usetris 90% = 3GB ? No, je to pekna hromadka dat, ale
pri dnesni kapacite disku ...