OT: SAMBA - prevod AD na sambu (LDAP) - shrnuti

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Tue Oct 27 18:01:06 CET 2009

> No, ja bych rekl, ze cestovni profily jsou velky problem (pokud je
> serverem Samba na FreeBSD). Uvodni a zaverecne kopirovani profilu z/na
> server je schopno trvat i minuty (taky deset, treba). Neni to problem
> pokud se clovek prihlasuje stale na stejnem pocitaci (overeni, ze
> lokalni kopie profilu je aktualni je relativne rychle) ale jakmile
> prechazi, tak se mi to jevi pro regulerni pouzivani prakticky
> nepouzitelne ...

mam na BSD jinou zkusenost. Mam firmu (do 20 useru), kteri maji 10 pc a
prihlasi se, kde je zrovna volno. Pomale prihlasovani je jen u lidi,
kteri si na plochu daji 100MB fotek. To uz se sami odnaucili :-)
Ale ani z pocatku si nikdo nestezoval, kdyz byly profily male. Dnes ma
patrne kazdy profil na kazdem PC, ale stiznosti nejsou ani u novych
uzivatelu apod.

Co muze dlouho trvat je kopirovani posty (outlook). Proto to resim tak,
ze postu nemaji v profilu ale ve svem domovskem adresari.

> Tvrdi se, ze je to problem pouze na FreeBSD (proto neni tento muj
> prispevek OT). Nikdy se mi problem nepodarilo zanalyzovat natoz vyresit ...

tato tematika mne zacina asi bavit, klidne to zmerim. Zalozit uzivatele,
udelat mu velky profil a prihlasit ho na ruznych pc neni myslim az
takovy problem.

I na windows cestovni profily funguji vselijak, to je pravda. Nicmene
moje zkusenost s nimi je takova, ze na windows i sambe jsou pouzitelne.

PM
--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz